ZigaForm version 6.0.6

شستشوی فرش ماشینی (قالیشویی اندیشه همشهری)

شستن فرش ماشینی 

(شستشوی فرش ماشینی) در روزگار کنونی شاهد گوناگونی فرش های مختلف با الیاف های متفاوت هستیم  که متاسفانه شستشوی نادرست این فرش ها باعث خسارات فراوانی به فرش ها می شود، لذا تمام مراحل شستشو مانند فرش دستباف اما با اختلافاتی اندک باید انجام پذیرد. در کل برای شستشوی صحیح و اصولی فرش از روش ها و دستگاه ها و مواد مرغوب باید استفاده کرد. ولی به خاطر حساسیت فرش اگر با روشهای اصولی انجام شود کیفیت بهتری حاصل خواهد آمد و سلامت فرش نیز تضمین می شود . مسلما فرش های  ماشینی هم با روش اصولی و صحیح پاکیزه تر وبا دقت بالاتری شستشو خواهد شد و حتی آبکشی آن باید مطابق اصول شرعی صورت گیرد. . بهترین قالیشویی در اندیشه برای شما بهترین روش را جهت شستشوی اصولی فرش شما در نظر میگیرد.

روش اصولی اما سنتی شستشوی فرش ها به دلیل مصرف شدید و بالای آب روش خوبی نیست مگر آنکه از افراد خبره و متخصص در این زمینه استفاده شود. اما در هر صورت شستشو با روش سنتی هزینه را بالاتر می برد هرچند گرانی آن بی حکمت نبوده و ارزش فرش نفیس حفظ خواهد شد. قالیشویی اندیشه همشهری با مدیریت آقای سید امید موسوی  بهترین قالیشویی اندیشه و فردیس در فرش ماشینی با مهارت و تجربه فراوان نگرانی شما عزیزان را برطرف می نماید.  در ادامه مقاله مراحل شستشوی فرش را بررسی می کنیم.

مراحل راحت و کاربردی شستشوی فرش ماشینی

  1. غبارگیری فرش : در این مرحله که اولین مرحله از شستشوی فرش می باشد، غبار گیری انجام می گیرد. این کار توسط دستگاه های کاملا مجهز و حرفه ای برای خارج شدن آلودگی ها انجام می گردد که اگر گرد و غبارگیری فرش را انجام ندهیم، گرد و غبار به داخل فرش نفوذ می کند  که باعث تبدیل شدن به  گِل می شود و در نهایت منجر به اتفاق بد پوسیدگی فرش می شود.
  2. شستن و خیس کردن فرش : باید ۱ ساعت قبل از شستشوی فرش ماشینی برای شستشوی راحت تر و سریع تر آن را با کمک دستگاه های اتوماتیک خیس کرد. اما باید توجه کرد که این کار  فقط مخصوص شستن فرش های ماشینی می باشد و این را به هبچ عنوان برای شستن فرش های دستبافت انجام ندهید، زیرا رنگ های استفاده شده در نخ های فرش دستباف به صورت طبیعی بوده که با انجام این کار رنگ ها با همدیگر قاطی می شود. نکته ی دیگری که باید به آن اهمیت زیادی بدهید دمای آب می باشد  و بهتر است از آب ولرم برای شستشوی فرش ماشینی استفاده شود. زیرا آب داغ به تار و پود فرش ماشینی آسیب میزند و بافت فرش ماشینی دچار آسیب جدی می شود.
  3. استفاده از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت

هنگامی که فرش به صورت کامل خیس شد مواد شوینده مرغوب و مناسب به فرش اضافه می گردد ( توجه باید کرد که  شامپو به دلیل تولید کف زیاد روش مناسبی برای پاک کردن این آلودگی نمی باشد.) حتما از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده باید کرد چرا که تار و پود فرش بسیار لطیف می باشد، بنابراین از مواد شوینده ی بسیار مناسب و باکیفیت و همچنین خنی برای شست و شوی فرش ماشینی استفاده میشود چرا که رنگ فرش ماشینی ثابت باقی بماند و فرش دچار آسیب نشود.

  1. پاروی فرش

مرحله پاروی فرش ها با استفاده از دستگاه های مخصوص پاروی اتوماتیک و پیشرفته کاملا تمیز، صاف و سالم پارو زده میشوند.

  1. آبگیری فرش

آخرین مرحله شستشوی فرش ماشینی آبگیری فرش می باشد . اما برای آبگیری فرش باید ابتدا فرش ها به صورت لوله شده باشند و بعد درون دستگاه های آبگیری یا خشک قرار گیرند . و بلاخره در آخرین مرحله فرش ها اتو و بسته بندی می شوند و به مشتریان عزیز و گرامی  تحویل داده خواهد شد .

 

قبل از شستن فرش ماشینی (قالیشویی اندیشه همشهری) بهد از شستن فرش ماشینی (قالیشویی اندیشه همشهری)

درباره

sbobet88

https://www.sbobet88.digital/